Referanser

De gode erfaringene med utvikling av merkevarestrategi for First Process gjorde det naturlig for oss å engasjere BMERK i en omfattende merkevarestrategisk prosess for MMC First Process, etter fusjonen mellom Havyard MMC og First Process. Jeg opplever BMERK som meget kvalifiserte merkevarebyggere med solid strategisk innsikt og forståelse. Ikke minst evner de å sette seg inn i kundens situasjon, dra ut essensen fra komplekse problemstillinger og og kombinere dette med kreative løsninger.

Petter-Leon Fauske

CEO

BMERK tok oss gjennom en systematisk prosess for å komme fram til navnet Optimar Commander og identiteten. Dette skulle gi de riktige signalene internt, eksternt og internasjonalt. Løsningen ble svært god og er allerede en viktig merkevare for Optimar. Alt materiell, den digitale lanseringskampanjen og brukergrensesnittet er utarbeidet effektivt og profesjonelt og har gitt oss ønsket oppmerksomhet. Alt er gjort oversiktlig, funksjonelt og gir et godt visuelt inntrykk.

Peder Stette

EVP & CTO

Vi ønsket en ny nettside som kommuniserer våre ulike markedssegmenters unike fordeler på en rask og oversiktlig måte – ikke minst på mobil! BMERK utviklet en elegant og brukervennlig nettside, og klarte på en enkel måte å presentere et avansert kontaktnettverk for brukeren. Vi er svært godt fornøyd med både resultatet og hvordan BMERK gjennomførte dette prosjektet.

Aslaug Vågen Veddegjerde

Gruppeleder markedsavdeling

Vi engasjerte BMERK for å utvikle en ny og samlende merkevarestrategi for det nye Brunvoll-konsernet. De fasiliterte en workshop med nøkkelpersoner fra Brunvoll. Innspillene herfra la grunnlaget for den nye merkevarestrategien vår. BMERK utviklet også ny logo, grafisk profil og webside. Vi er svært fornøyd med hvordan de håndterte denne omfattende prosessen for oss.

Odd Tore Finnøy

Group CEO

Da System Konsult og Bransjedata fusjonerte og ble til Cordel Norge, tok vi kontakt med BMERK for å utarbeide en merkevarestrategi og posisjoneringskonsept for det nye selskapet. En ny enhetlig visuell profil med blant annet ny logo, webside og markedsmateriell ble utviklet. Vi har nå en profil vi er veldig stolte av – og vi er langt mer synlige i markedet. Vi er kjempefornøyd med resultatet!

Bjørn Kristian Bentzen

Salgsdirektør

Vi er svært fornøyd med det arbeidet BMERK har gjort. Vi møtte et svært kompetent miljø som sammen med ledergruppen utviklet identitet og merkevarestrategi. Vi ble utfordret med kritiske spørsmål som gjorde oss i stand til å ta riktige valg. Det har vært en god totalleveranse av strategi, kreativitet og digitale aktiviteter - slik at vi har kunnet utfordre de store aktørene i bransjen. Vi kan uten forbehold anbefale BMERK.

Espen Slyngstad

Adm. Direktør

Vi tok kontakt med BMERK fordi vi trengte hjelp til å definere hvem vi skulle være og hvordan vi skulle kommunisere det. Vi driver med en helt ny og banebrytende teknologi, og gjennom posisjoneringsarbeidet har vi nå en en god grunnmur som vi bygger selskapet på. De har bistått oss med posisjonering, brandstory, profilhåndbok, PR, drift av LinkedIn, 3D-bilder og animasjonsvideo som får forklart den kompliserte teknologien vi leverer på en mer forståelig måte.

Erlend Haugsbø

Markeds- og salgsansvarliG

Jeg har vært kunde hos BMERK i over 18 år, og er svært fornøyd med samarbeidet. En av BMERK sine klare styrker er å utfordre oss med strategisk kompetanse, kreative løsninger og et kritisk blikk. Dette har bidratt til at merkevaren Svane® i dag er landets mest kjente madrassmerke. En annen styrke er teamets høye servicegrad, effektivitet og evne til problemløsning. I sum er dette de viktigste årsakene til at jeg har valgt å samarbeide med BMERK gjennom så mange år.

Stina Bredal-Rørvik

Marketingsjef i Ekornes Beds AS

Kunder