Om oss

BMERK er det
merkevarestrategiske
reklamebyrået

I mer enn 46 år har vi vært et komplett fullservicebyrå for små og store bedrifter, organisasjoner og offentlige aktører. Hovedgrunnen til at vi er et av de lengstlevende reklamebyråene i landet er at vi holder til i Norges mest driftige region - drevet av innovasjon, entreprenørskap, pionerarbeid og internasjonalisering.

Hos BMERK finner du en dyp forretningsforståelse, kombinert med en unik evne til å forstå og formidle det som bygger sterke og varige bånd mellom merkevarer og mennesker. For merkevarebygging handler om mye mer en design og fiffige ideer - og med navnet vårt understreker vi viktigheten av å gjøre seg bemerket på riktig måte til riktige målgrupper.

Våre ulike fagområder
bidrar til at du blir best

I dag må du konkurrere på mange arenaer og plattformer. Vi er 18 ansatte og alle BEMERKer seg innenfor sine fagområder. Vi er nysgjerrige digitale nerder, strategiske rådgivere, kreative formidlere, SoMe spesialister, designere og kommunikasjonsrådgivere. Alle med det samme målet; Å løse kommunikasjonsutfordringer for deg - som igjen skaper verdier.

Det mest internasjonale
byrået i Norge

At vi har holdt det gående i en konkurranse-preget næring siden 1973 er BMERKelsesverdig i seg selv. Én av grunnene er vår evne til å tenke utover landegrensene. Trolig er vi det mest internasjonale byrået i Norge, med en lang rekke av de mest internasjonale selskapene i landet som som våre kunder.

Spesialisten på B2B-markedet

Vi har nok jobbet lenger enn noen andre med å hjelpe bedrifter til å bli ledende merkevarer i B2B-markedet. Dette krever en annen form og tankesett enn B2C-markedsføring. Vi er sterke på begge deler. Beviset for dette er fornøyde kunder som har gitt oss tillit i flere tiår.

En del av et unikt digitalt miljø

Hos BMERK får du alltid tilgang til den smarteste teknologien på markedet. Vi samarbeider tett med våre strategiske partnere Keyteq og Apility. Denne kombinasjonen gjør at du hele tiden blir synlig, attraktiv og konkurransedyktig hos målgruppen din.