Runar Haugen

Daglig leder

Har MBA fra Handelshøyskolen BI, og 25 år som markedsdirektør og medlem av ledelsen i Ekornes-konsernet. Som ansvarlig for internasjonal merkevarebygging, markedsføring og salg av Stressless har han opparbeidet solid erfaring på strategi- og strategiprosesser, merkevarebygging og posisjonering, ledelse, internasjonalt salg og markedsføring.

Frank Standal Dybhavn

Kreativ leder

Kreativ leder og konseptutvikler som har én fot plassert i strategi og resten av kroppen plassert i kreative løsninger. Han er utdannet ved Westerdals og har 13 års byråerfaring fra Oslo og Trondheim, der han var ansvarlig kreatør for Statoil, Posten, Gjensidige, McDonald´s, Norsk Tipping med flere. Frank sine ideer kan pryde alle flater – både digitale som fysiske.

Eldar Nevstad

Rådgiver

Utdannet siviløkonom i International Marketing fra Handelshøyskolen BI, og har lang erfaring innen merkevarebygging, strategisk rådgivning og markeds¬kommunikasjon. Han har tidligere vært markedssjef i Samvirke Forsikring og Falken, og har de siste årene jobbet med en rekke globale og nasjonale merkevarer som Ekornes®, Stressless®, Svane®, Brunvoll, Jets™, Rolls-Royce Marine, MMC First Process med flere.

Anna Solli

Webdesigner

Solid bakgrunn og lang erfaring som AD/grafisk designer og de siste årene også som webdesigner. Hun jobber mye med B2B-segmentet, med kunder som Rolls-Royce/Kongsberg, Ekornes, VARD, Mørenot, og er opptatt av å tenke helhetlig og ivareta den røde tråden gjennom hele den grafiske prosessen.

Ann-Cathrin Haugsbø

Designer / Prosjektleder

Lang erfaring som grafisk designer, med 32 år i I&M/BMERK og seks år i Ålesund Reklamebyrå, som hun var med på å starte. Hun har solid kompetanse i strategisk grafisk design, prosjektledelse og utvikling av moodboard for produksjon av digitale bilder for Ekornes, som hun har jobbet med i over 30 år.

Per Paulsen

Strategisk Rådgiver

Strategisk rådgiver med bakgrunn fra Westerdals og Bates reklamebyrå. Med mer en 24-års erfaring i å bygge ledende internasjonale merkevarer, er hans styrke og fagfelt posisjoneringsstrategier. Gjennom metodiske merkevarestrategiske prosesser sammen med kundene, både finner og synliggjør han det som er differensierende for akkurat din bedrift, produkt eller tjeneste.

Sunniva Bergsvik

Designer

Har vært i bransjen i mer en 40 år. Med snart 30 år som Art Director/grafisk designer for I&M/BMERK, og seks år hos Bragd som kreativ leder/daglig leder/kommunikasjonsrådgiver har hun en unik erfaring i strategisk grafisk design, fra logoutvikling og profilmanualer til utvikling av katalogkonsept. Hun har jobbet med blant andre Ekornes, Slettvoll, Aannø, Brunvoll, Wenaas og Havila Kystruten.

Thomas Myrvang

Digital markedsfører og webutvikler

Har bred erfaring på digitale løsninger, alt fra videoproduksjon, foto og grafisk design til systemdrift og webutvikling. Han har tidligere jobbet som webutvikler hos Syn-RG og Norsegeeks, i tillegg til en rekke år som frilanser, og utforsker stadig ny teknologi og digitale muligheter.

Bjørn Sætre

3D-Designer

Utdannet innen 3D Design og animasjon. Med mer enn 10 års erfaring fra arbeid med kreativ design og illustrasjon i både inn- og utland, er hans spesialitet å tydeliggjøre budskap gjennom å visualisere kreative ideer gjennom god design og teknologi.

Jan Harald Alnes

Rådgiver sosiale medier / Tekstforfatter

Utdannet tekstforfatter, markedsfører og spesialist på sosiale medier, med bakgrunn fra Westerdals og Høgskolen i Ålesund. Han har tidligere jobbet med digital markedsføring hos Ekornes AS, vært eCommerce-ansvarlig hos Tafjord og tekstforfatter i I&M.

Sebastian Engkrog

UI-/UX-designer

Jobber som UI-/UX-designer med bakgrunn fra mediedesign ved NTNU i Gjøvik. Han jobber hovedsakelig med digitale produkter og nettsider, og liker å utfordre med nye løsninger og teknologi for å få frem en god kundeopplevelse.

Karen Storheim

Designer

Utdannet fra University of New South Wales i Sydney, med en bachelor i design. Har over ti års erfaring i BMERK som kreatør og grafisk designer. Utformer alt fra logoer, visuelle profiler, magasiner, kampanjer, nettsider og butikkmateriell. Hun ser de små, men viktige detaljene, og sørger for at bedriftens visuelle uttrykk blir ivaretatt i alle kanaler.

Tina Dyrseth

Kommunikasjonsrådgiver

Utdannet fra Universitetet i Bergen med en bachelor i visuell kultur og en master i medievitenskap. Hun har erfaring som journalist, webredaktør og kommunikasjonsrådgiver, og har tidligere jobbet i Direktoratet for nødkommunikasjon og ved Høgskulen i Volda.

Sindre Lauvås

Regnskap: Rekna AS

Autorisert regnskapsfører representert ved Sindre Lauvås - daglig leder i Rekna AS

Laure Molnes

Digital markedsføring – Labs.Marketing

Laure har mastergrad innen elektronisk handel og markedsføring, og har over 10 års erfaring innen digital markedsføring fra flere byråer i Frankrike, blant annet iProspect. Hun var også ansvarlig for SEO og webanalyse hos Paris-avisen Le Point. Jobber som senior digital rådgiver i Labs.Marketing med hovedfokus på digital strategi, programmatiske kampanjer og søkeordsannonsering, spesielt via Google Marketing Platform.