Kreativ leder og konseptutvikler som har én fot plassert i strategi og resten av kroppen plassert i kreative løsninger. Han er utdannet ved Westerdals og har 13 års byråerfaring fra Oslo og Trondheim, der han var ansvarlig kreatør for Statoil, Posten, Gjensidige, McDonald's, Norsk Tipping med flere. Frank sine ideer kan pryde alle flater – både digitale som fysiske.
Utdannet fra University of New South Wales i Sydney, med en bachelor i design. Har over ti års erfaring i BMERK som kreatør og grafisk designer. Utformer alt fra logoer, visuelle profiler, magasiner, kampanjer, nettsider og butikkmateriell. Hun ser de små, men viktige detaljene, og sørger for at bedriftens visuelle uttrykk blir ivaretatt i alle kanaler.
Utdannet siviløkonom i International Marketing fra Handelshøyskolen BI, og har lang erfaring innen merkevarebygging, strategisk rådgivning og markeds¬kommunikasjon. Han har tidligere vært markedssjef i Samvirke Forsikring og Falken, og har de siste årene jobbet med en rekke globale og nasjonale merkevarer som Ekornes®, Stressless®, Svane®, Brunvoll, Jets™, Rolls-Royce Marine, MMC First Process med flere.
Utdannet innen 3D Design og animasjon. Med mer enn 10 års erfaring fra arbeid med kreativ design og illustrasjon i både inn- og utland, er hans spesialitet å tydeliggjøre budskap gjennom å visualisere kreative ideer gjennom god design og teknologi.
Strategisk rådgiver med bakgrunn fra Westerdals og Bates reklamebyrå. Med mer en 24-års erfaring i å bygge ledende internasjonale merkevarer, er hans styrke og fagfelt posisjoneringsstrategier. Gjennom metodiske merkevarestrategiske prosesser sammen med kundene, både finner og synliggjør han det som er differensierende for akkurat din bedrift, produkt eller tjeneste.
Har bred erfaring på digitale løsninger, alt fra videoproduksjon, foto og grafisk design til systemdrift og webutvikling. Han har tidligere jobbet som webutvikler hos Syn-RG og Norsegeeks, i tillegg til en rekke år som frilanser, og utforsker stadig ny teknologi og digitale muligheter.
Bakgrunn som medieingeniør og digitale effekter fra Universitetet i Stavanger og Bournemouth University (MA). Han har solid erfaring med digital produksjon gjennom åtte år i TV2, samt åtte år som prosjektleder og kreativ produsent i Fuglefjellet og Ocean Visuals / Morild Interaktiv, med visuell innovasjon, VR og opplæring for maritim industri.
Utdannet markedsfører med solid erfaring som digitalrådgiver og analytiker. Med en dyp teknisk forståelse bruker han statistikk og data for å optimalisere kommunikasjonstiltak. Han har også en fortid som profesjonell musiker, og har tidligere jobbet som digitalmarkedsfører og programmerer i Bra Reklame, med spesielt fokus på e-handel.
Jobber som UI-/UX-designer med bakgrunn fra mediedesign ved NTNU i Gjøvik. Han jobber hovedsakelig med digitale produkter og nettsider, og liker å utfordre med nye løsninger og teknologi for å få frem en god kundeopplevelse.