Som tidligere ansvarlig kreatør for blant andre Statoil, Norsk Tipping, Gjensidige og Posten skal han bruke sin gode erfaring og kompetanse for å styrke både regionale og nasjonale merkevarer, store som små.
– Det er skikkelig gøy å være tilbake, for dette er jo en region med imponerende mange spennende selskaper og merkevarer. Jeg var så heldig at jeg også fikk være med å definere byråets nye identitet og posisjon da vi nylig tok spranget fra I&M til BMERK, sier Frank, som allerede har jobbet som kreativ konseptutvikler i byrået siden mars. Nå går han over i stillingen kreativ leder.
Han synes navneskiftet fra I&M har vært spennende å jobbe med, og synes posisjonen som "Det merkevare-strategiske reklamebyrået" er veldig riktig for byrået.
– Alle byråer kan lage kruseduller, fargepaletter, nettsider og roll-ups. Det kan vi også. Men de tyngre strategiske jobbene hvor vi kan endevende posisjoner, bygge merkevarestrukturer og utvikle digitale univers føler jeg at vi er helt unike på – spesielt her hvor vi holder til. Jeg er godt i gang med flere spennende jobber som det skal bli kjekt å vise frem, forteller Frank.
Vil du høre mer om hva Frank og vi andre kan gjøre for din bedrift? Kom gjerne innom for en prat!