UTSATT
Jeg vil være med

Merkevare­seminaret du ikke har råd til å miste!

Vi ønsker å gi deg en unik forståelse for hva bærekraft egentlig betyr for din virksomhet, merkevare og markedsføring. Vi har samlet sammen dyktige foredragsholdere som ønsker å dele sine erfaringer og tips om vår tids viktigste tema. Skaff deg en lønnsom innsikt om mulige gullgruver og farlige fallgruver.

Velkommen!

Se foredragsholdere
20. mars — 09.00 til 12.00 —
Color Line Stadion — Ålesund
Sponsorer
  • Markedsføring i bærekraftens tid

    Petter Gulli er uten tvil en av Norges dyktigste foredragsholdere innen merkevarebygging og bærekraft.

    Gulli har mer enn 30 års erfaring innen reklame og markedsføring. I tillegg sitter han i styret for WWF. Han er kjent for sitt kunnskapsnivå og brennende engasjement. Her får du en skikkelig reality-check på hvordan din merkevare kan ta et stort steg inn i det grønne skiftet — og ikke minst hvordan du kan forhindre grønnvasking og misbruk av bærekraftsmålene.

  • Vice President Marketing

    Havet inspirerer oss til å tenke annerledes

    Kongsberg Maritime har et stort fokus på bærekraft. Hvordan kommuniserer de dette i sine presentasjoner og digitale kampanjer slik at det blir en naturlig del av merkevaren.

    Yrjar Garshol har bakgrunn fra flere ulike bransjer og lederstillinger. Han har bl.a. vært konsul i Eksportrådet i Canada og var i mange år Vice President i Rolls-Royce Marine.

  • Managing Partner

    Systematisk strategiarbeid, eksempler og gode råd

    Merkevarestrategisk arbeid, viktige eksempler og tips som sikrer at din merkevare blir et unikt konkurransefortrinn.

    Runar Haugen har i en årrekke vært markedsdirektør og medlem av ledergruppen i Ekornes-konsernet og ansvarlig for oppbyggingen av Stressless til å bli det mest kjente møbelmerket i Europa. Han har også hatt et betydelig ansvar for utviklingen og drift av det internasjonale salgsapparatet og i tillegg hatt en rekke styreverv.

  • CEO

    Pioneering Eco-efficient technology

    Hvordan har Jets kombinert sitt bidrag til bærekraftsmålene med merkevarens kjerneverdier. Strategi, posisjonering, merkevarebygging og bærekraft i praksis.

    Øyvind Tørlen har bred erfaring fra lederstillinger og styreverv i en rekke selskap og bransjer. Han har bl.a. vært administrerende direktør i Pan Fish Norway, CEO i Ekornes og daglig leder i Converto. Han leder nå Jets Vacuum sin offensive satsning med ambisiøse vekstmål.

  • Spesialrådgiver

    Bistand til markedsføring og bærekraft på eksportmarkedene

    Hvordan kan Innovasjon Norge bistå din bedrift med markedsføring av dine bærekraftige produkt.

    Oscar Kipperberg har vært divisjonsdirektør i Helly-Hansen og administrerende direktør i Viking Footwear. Han er nå ansvarlig for Innovasjon Norge sin satsning på merkevaren Norge og er svært engasjert i hvordan norske bedriften bør fremstå i sin internasjonale satsning.

Konferansier

Kommunikasjonsansvarleg for smarte Ålesund

  • De fem kommunene som har blitt til Nye Ålesund pluss Sula og Giske var den første byregionen som ble tatt opp i FNs smartbynettverk, et program som er basert på kjerneverdiene i FNs bærekraftsmål. Anne Bente Skjellum var kommunikasjonsansvarlig for prosjektet med å bygge den nye kommunen og var ansatt som kommunikasjonssjef i nye og gamle Ålesund. Hun har lang fartstid som journalist og vaktsjef i NRK og har vært ansatt som reporter i TV2.