Case

En ny, internasjonal merkevare blir født

Fagfelt
Merkevarestrategi
Webutvikling
3D
Posisjonering
Design
Tekst

Workshop

Først av alt måtte vi bli godt kjent med hva Havila Kystruten ønsket å bli. Vi gikk igjennom tusenvis av sider med analyser, målgruppeinnsikt, konkurrentene, de ulike markedene verden over, miljø, matretter, severdigheter og opplevelser. Vi hadde grundige workshops med ledergruppen, post-it-lapp-bonanza og heftige interne og konstruktive diskusjoner. Slik knekker vi ofte koden.

Workshop

Posisjon

Kort fortalt ble resultatet bak strategiarbeidet at Havila Kystruten tilbyr «The Perfect Escape» for sine passasjerer. Verdens vakreste kystreise napper deg ut av virkeligheten og plasserer deg midt mellom skyhøye fjell og blikkstille vann. Eller frådende hav.

Havila Kystruten - The Perfect Escape

Fra clay til skip

Med strategien på plass bygget vi skipene fra grunn av i 3D. Dette er et møysommelig arbeid, hvor 123 meter med små detaljer og store elementer skal på plass. Så satte vi skipene inn der de hører hjemme – i vakker norsk natur og pakket det hele inn med tekster. Dette skal kle digitale og fysiske flater verden over.

Havila kystruten - Clay
Havila kystruten - Ferdig

Vil du vite mer om denne jobben?

Kontakt Runar Haugen

Neste  >